Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

om sanningen ska fram vill du ligga med mig då?

Av Chillidill - 8 maj 2011 19:11






Detta  har jag gått och trallat en hel dag nu. blev helt hooked första gången jag hörde den på radion. kollade in videon och blev lite perplex. en snubbe som såg ut som bingo rimérs pappa lajade runt i ett h&mlinne, och videon var riktigt trashig. medvetet? vet inte. men tjejer som ligger upp och ner och sprattlar i genomskinliga strumpbyxor med gällehäng, känns iallafall inte i min värld så himla upphetsade. men vad vet jag, jag är varken gay, eller kille.


however, låten sätter sig som ett klistermärke direkt oavsett om man gillar den eller inte. som boten anna. gick inte att komma ifrån. satt som ett satans hubbabubba i skallen. tror denna kan bli lika jobbig.


summerar helgen som rolig, men intensiv. är galet slut, har bakat som en galning i fre. , firat som en galning igår, och idag har vi hängt hela dagen jag och lillan.  vi har hälsat på faster ewa, och kusin emma, hängt i lekparken, klättrat i träd, lekt en himla massa i sandlådan, och längtat efter emilia. när väl emilia kom hit, så bråkades det en hel del. tror kofi annan hade tyckte att den där palestinafrågan var en baggis i jämförelse med detta. men mellan varven så lekte de great. tjejer. jag har fått skura altanen och bordet efter två utkastade glas med saft. nice. men det är konstigt nog bara en skitsak, för när de leker bra så är det värt hur mkt som helst. man får ta skit emellan. men trots en bra och solig helg är jag väldigt trött och känner mig attraktiv som moder theresa. don´t worry my soul is still tainted, though.



det vore kanske nice o ngn sate ville ligga med mig nu, för att få känna sig lite smickrad.



eric amarillo, eller bingos farsa?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards