Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Chillidill - 9 februari 2013 19:40

Hade svårt att bestämma vad vi skulle äta till middag idag, frågade m och han gav ett svar som inte kändes lockande. Frågade kollegan för inspiration och han skulle äta på Sibylla, svårlagat hemma. så i brist på annat handlade jag grejer till ms förslag och till tacos. Landade dock i ms förslag; isterband och dillstuvad potatis. Potatisen är helt ok, men känslan av att äta tarm runt köttbiprodukter uppblandat med korngryn är inte riktigt min grej. Men så fick det bli. Skippade tarmätandet dock. N:n åt korv istället så kidsen var nöjd. Kryddade potatisen rejält, Smarr. Så det var ok, men tror vi var hyfsat ensamma med dagens middag i Sverige idag. och inte ser det så gott ut direkt.

Av Chillidill - 9 februari 2013 15:43

Lördag och öppet hus på jobbet. Släpade mig upp. Trött. Fick sälle till jobbet av Henrik. Skönt att slippa åka själv. Väl på jobbet började jag känna mig "lite hängig" febertopp Galore. Uscha! Men bara att ösa. Det gick ok. Hade utan prob varit mer på om jag känner mig helt kry. Nu äre bara att ladda batt. Och vila. Rummet snurrar lite.

Njuter av mina barn och nu extra mkt av n2 som verkar bli frisk ngnggn. Igår var hon fortfarande dålig. Hoppas det håller.

Enjoy the weekend

Ovido - Quiz & Flashcards