Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Chillidill - 27 februari 2013 22:06

Idag en dag med underbar sol har barnen varit på förskola för första ggn ,bortsett från en visit en dag, på 3 v. Hua.
Jag satte mig och Tokpluggade. Hemtentan kom i måndags och den ska va klar tills sön. Och på fre måste jag och Tea fixa för loppisen och på lör är det loppis och städ. Så det var bara att hugga i. Kort avbrott för lunch, lax och grönsaker, fika, kaffe, kexchoklad och havreboll. Hann även klämma in en inspelad föreläsning i andra kursen, läser 2 parallellt. Men till 15 var jag klar. 7 sidor enkelt radavstånd. Satan vad skönt!!! Hoppas det går vägen. Jag har gjort mitt bästa under dessa förutsättningarna, jobb, mamma, sjuka barn. Skäms inte.

Och mitt i allt dök en Glossybox upp jippie. Mer om den sen.

Nedbäddad i sängen. Nalle puh flanellenskjorta på och strumpor. Sexigt värre.

Skapa flashcards