Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Chillidill - 26 februari 2013 20:48

Efter en hård dag på jobbet, med funderarmöte, och halvsjuk så kastade jag i min pytt och sen drog jag och lillan till frissan med ett paket delicato havrebollar. Lillan klipptes först och jag chillade med en kopp kaffe och en havreboll. Skönt!!! Balsam för själen. Bjussade även Ronja på balsam, 2 havrebollar. Haha.

Sen blev det min tur. Lillan var då uttråkad så det gick bra ändå. Hon knäppte lite kort och spelade spel men nästa ggn skjutsar jag nog hem henne så jag får bli ompysslad i fred. ;)

Har redan lyckats messa håret men Gud så skönt att klippa bort det. Är trött det syns. Men nästa ggn ska Ronja få fria händer.


Nu borde jag tentaplugga men jag orkar faktiskt inte. Njuter av mackor, te och gårdagens top model. Yeah!

Skapa flashcards