Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

hå och hej min lilla influensatjej

Av Chillidill - 22 februari 2013 19:53

... och återigen en dag i influensans tecken. n1 har legat däckad i 40 graders feber med ipren. ogillas stark. ligger och har feberfrossa, pluttan. plutten han håller mest på att hosta lungorna ur sig och snorar järnet.  själv har jag värk i kroppen och småfeber. urka! går bara och väntar på att helskottat ska bryta ut.


så ja inte så mkt action. ja, jag var ju ut till brevlådan. och sen så eeeeh. nä just ingenting. har spritat händerna en eller två ggr i kombo med handsprit.


har gått trögt att få ihop det till loppisen sen helt plötsligt blev det som en ketchup effekt och efter x antal telefonsamtal hit och dit kunde vi boka stora salen och hade fått en massa fler säljare idag. hå och hej. roddigt, men kul. och mitt i allt kom oskars fiskbil. m är och spelar badminton och bastar i sala.


och nu vill lillan att vi ska kolla på gladiatorerna. hon kommer somna om fem. plutten var gnällig här vid 1830 och klättrade sen upp i soffan och somnade med en gose själv i soffan. har aldrig hänt förrut. hå hå ja ja.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards