Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Chillidill - 15 februari 2013 19:20

Har haft en intensiv dag på jobbet och inte alls hunnit det jag borde. Hann inte ta en enda rast idag. Mör. Oh well.

Hämtade barnen på förskolan och stekte våfflor till kidsen. Handlade Thaimat till oss stora och grannar, smart med samhämtning.

Och nu njuter jag av ett glas rött. Inte illa. Nästa vecka är det lov eller pluggvecka. Pga allt vabbande har jag hamnat rejält efter i Pluggandet. Och nu kommer det nog inte bli sÅ utan det blir feber, magsjuka osv osv. Och då kommer jag gnälla. Major. Men jag kommer inte behöva åka till jobbet iaf.

Men just nu njuter jag att detta vin, gelehjärtan och kidsen. God helg.

Av Chillidill - 15 februari 2013 19:20

Har haft en intensiv dag på jobbet och inte alls hunnit det jag borde. Hann inte ta en enda rast idag. Mör. Oh well.

Hämtade barnen på förskolan och stekte våfflor till kidsen. Handlade Thaimat till oss stora och grannar, smart med samhämtning.

Och nu njuter jag av ett glas rött. Inte illa. Nästa vecka är det lov eller pluggvecka. Pga allt vabbande har jag hamnat rejält efter i Pluggandet. Och nu kommer det nog inte bli sÅ utan det blir feber, magsjuka osv osv. Och då kommer jag gnälla. Major. Men jag kommer inte behöva åka till jobbet iaf.

Men just nu njuter jag att detta vin, gelehjärtan och kidsen. God helg.

Ovido - Quiz & Flashcards