Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Chillidill - 18 januari 2013 18:04

Så där ja pad Thai, vårrullar och kycklingspett i jordnötssås intagna. N2 luktar flott i håret. Konverserat med martin och anders, den senare som jag planerade en date med, men som fick ställas in pga sjukdom. Jag har klätt mig fredagsfint. Och vi har nu huggit in på snacks och vin. Kidsen snacksen, jag vinet. Bra kväll.

Av Chillidill - 18 januari 2013 15:58

Igår när jag skulle äta i matsalen och skulle sätta min matkupong på pinnen så signerade min kollega sin innan han satte fast den. Och jag undrade varför han gjorde det. Han sa att det var rutin och bestämt att vi ska göra det. Jag undrade om det var nytt, vilket det inte var. Sen trodde jag det var ett skönt, vilket det inte heller var. Så den grejen har jag inte fattat, fast jag sett andra ta pennan och klottrat ngt på kupongen så har jag aldrig ens reflekterat varför. Så nu på mitt andra år på samma jobb signerar även jag mina matkuponger. 2 hittills. Stort.

Ovido - Quiz & Flashcards