Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Statusuppdatering

Av Chillidill - 13 januari 2013 21:59

Humör: kanon även om jag är trött som fan. Att ha en nattvaken bebis är inte en enkel match. Thank you make up. Och även fast han sover så vaknar han 5 på morgonen. Upplever det som aningens för tidigt.

Vad har hänt?
Hämtade N1 hos sin storasyster i fre. Sleepover party från torsdagen. N1 beställde tacos och vi hade finfrämmande av Micke Lindberg. Allt var som i somras, vi äter och Micke ringer. Guldigt. Trevligt men trött. M somnar i soffan innan gladiatorerna och n1 innan g är slut. Jag går och lägger mig och n2 vaknar vid 430.
Imessar med Martin hela dagen

Lördag: n2 somnar om vid 7 och vi sover alla till 0930. Konstig dag. Typ jet lagad. N2 lyckas skrika sig till game boy förbud. Drar ut kidsen på pulkan. Hinner med lite skridskoåkning. Glada ungar. Oglad m som är hemma och städar. Äter Thai och spelar lite spel med n1 storebror med flickvän som kom på besök. Även det Guldigt.
iMessar med Martin hela dagen.

Sön: n2 vaknar 5. Myser på hemma. Bakar en chokladkaka med n1 som vi bjussar vänner på ( se tidigare inlägg). Och det var precis så bra som det kan vara. Och känslan; grymt vilka fina människor som Vill umgås med lilla mig/oss. Stort.
N1 lyckas fälla sin lillebror med flit trots upprepade uppmaningar att gå ngn annanstans och det blir game boy förbud igen resten av kvällen
iMessar med Martin hela dagen.
Slutsats:
Bra barn, bra vänner, dags att träffa Martin ir, hatar game boy.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards