Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Chillidill - 10 januari 2013 20:58

Älskart.

( belönar mig med fruktsallad med äpple, melon, banan, kiwi och mandarin. Plain and simple)

Kom hem, satte på ugnen snabbt, hämta Daniella, åkte och hämta kidsen på dagis, laga mat, packa grejer till n1 ( fisk med citronsås och hemgjort potatismos) skjutsade hem Daniella och n1 som skulle sova över. Kom hem, la n2, gick ut och skottade, hängde tvätt, gick ner på bandet och trampade på rejält i 10 min, satte mig och dog i soffan. Kl 1945.

Har hunnit chilla lite iMessat med Martin och gjort min fruktsallad. Strax sängdags. Kommer troligen bli väckt inatt igen. Aja, njuter av frukten nu

Av Chillidill - 10 januari 2013 20:58

Älskart.

( belönar mig med fruktsallad med äpple, melon, banan, kiwi och mandarin. Plain and simple)

Kom hem, satte på ugnen snabbt, hämta Daniella, åkte och hämta kidsen på dagis, laga mat, packa grejer till n1 ( fisk med citronsås och hemgjort potatismos) skjutsade hem Daniella och n1 som skulle sova över. Kom hem, la n2, gick ut och skottade, hängde tvätt, gick ner på bandet och trampade på rejält i 10 min, satte mig och dog i soffan. Kl 1945.

Har hunnit chilla lite iMessat med Martin och gjort min fruktsallad. Strax sängdags. Kommer troligen bli väckt inatt igen. Aja, njuter av frukten nu

Ovido - Quiz & Flashcards