Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Chillidill - 5 januari 2013 14:33

seriöst hur löjligt är det inte. och jag handlar inte jättemkt, men lite för mkt. jag tycker om att lyxa till det. och tycker nog att man kan behöva fler olika sorters jeans, leggings, chinos osv. och samma gäller livsmedel , varför bara ha en sorts pasta hemma när det finns skruvar/fjärilar/ fullkorn osv. och varför bara ha en sorts schampoo när man kan köpa fler olika behov. ja så är jag. läppglans och läppstift har jag massor, men jag vill alltid ha fler. samma gäller krämer, ögonpennor, hårgrejor, nagellack, osv.  helt enkelt. men nu ska jag försöka sätta stopp. bara köpa det mest nödvändiga till hus, hem, barn  och mig.  ( och gäller att verkligen tänka efter vad man behöver-) börjar med feb. ut.

wish me luck...


btw, livet går vidare.. trots bad start.

Ovido - Quiz & Flashcards