Alla inlägg den 23 september 2012

Av Chillidill - 23 september 2012 19:48

Linda och Arvid kom på besök idag. Vi hade pratat om det om att de skulle komma och höra av sig innan. Och så dök dom upp ändå lite lätt oanmälda och fam. B-f var slafsklädda/ i nattlinne och morgonrufsiga i håret... OCH JAG BARA ÄLSKART.för det är väl egentligen så det ska va. Man ba kommer förbi. Och blir bjussad på det som finns. Ofta ska de vara så satans pretto och så nybakt. Gillar att ställa fram köpekakor och toppa med ett glatt humör. Och älskar att jag faktiskt har homies som köper att jag ser ut som ett ras.

Har förövrigt inte kommit ur de kläderna som jag somnade i (typ). Japp jag är en tvättäkta slusk. Nu blire lite prepp inför jobbet Imorg. So none slusk där, inte übersnygg (svårt med mitt utgångsläge) men iaf fräsch och rena kläder to begin with.

Av Chillidill - 23 september 2012 18:10

.... Inte dagfärskt alls. Men m hade tillbringat mkt tid med slipning av bänkskivor och inoljning. Kalasfina var de.... Ett tag..... Enter, me.... F***

Av Chillidill - 23 september 2012 16:54

N1 testade att cykla idag för första ggn utan städhjul. Det gick vingligt men mkt bättre än väntat. Balansen fanns hyfsat men rädman var också konstant. Tyvärr. Men det kommer.

Lillebror cyklade också på sin hoj. Vi lämnade lite äppelmos till grannarna (vi äter aldrig, de gör) sen gick vi en liten promenix i höstrusket. Alla nöjda.

Nu blire en slängaihopdetduharhemmaienformochkalladetgratäng.

Av Chillidill - 23 september 2012 09:03

Och betänk att jag vanligtvis äter en brödskiva med smör till frulle.

Av Chillidill - 23 september 2012 09:01

Slår till på 2 mackor och dessutom med pålägg, varav det ena är hemgjord kantarellpesto. Galet gott! Kan äta mig riktigt julegrisknubbig utav peston. Så god är den. Funderar påt. Orka skönhetsideal. ( somnade i gårdagens kläder och hänger över bordet som ett stök med glasögonen på sniskan. And i love it.

Skapa flashcards