Alla inlägg den 4 september 2012

Av Chillidill - 4 september 2012 19:36

# mina iPhonelurar.
Galet naken utan dom. Spotify kan inte riktigt blomma ut fullt utan dom
# min vigselring
Den borde ligga ngnstans där det står ngt som ma. Kan smörja in sig med. Brukar ta av mig den då. Hmmm
# ngn form av struktur
Tror jag tillbringar minst 60 minuter Varje dag åt att leta efter mobil, plånbok och nycklar. Jag letar efter nycklarna innan jag går ur huset och sen letar jag efter bilnyckeln och sen när jag kommer till jobbet står jag och river efter jobbnycklarna. Satans rundgång

Av Chillidill - 4 september 2012 19:36

# mina iPhonelurar.
Galet naken utan dom. Spotify kan inte riktigt blomma ut fullt utan dom
# min vigselring
Den borde ligga ngnstans där det står ngt som ma. Kan smörja in sig med. Brukar ta av mig den då. Hmmm
# ngn form av struktur
Tror jag tillbringar minst 60 minuter Varje dag åt att leta efter mobil, plånbok och nycklar. Jag letar efter nycklarna innan jag går ur huset och sen letar jag efter bilnyckeln och sen när jag kommer till jobbet står jag och river efter jobbnycklarna. Satans rundgång

Ovido - Quiz & Flashcards