Alla inlägg den 3 september 2012

Av Chillidill - 3 september 2012 21:30

har ju köpt linser. gråa. måste vara ngn formav medelålderskris. jag ville förnya mig. haha. hör ju hur patetiskt det låter. aja. gjorde det iaf. och de var ok. ingen markant skillnad, bortsett från i vissa ljus och mest ser man att jag ser lite mysko ut. bortsett från tea och annika som helt oberoende av varandra tycker jag ser läskig ut. tea, pallade inte att titta på mig, och annika tycker jag ser freaky ut.


david kom över idag och vi hängde lite ute. och han frågar vad jag har gjort med ögonen. färgade linser säger jag. jaha. du ser skum ut. det ser ut som om du har ögoninfektion. jo det var precis det jag ville uppnå. att jag ser ut som om jag har ögoninfektion. hepp.



Av Chillidill - 3 september 2012 19:54

Hallå stenåldern ringde och ville ha tillbaka alla tyska män. Satt och lyssnade på radion imorse och hörde att ett tyskt bilföretag hade fått väldigt mkt klagomål angående rösten till bilens gps. Männen ville klaga på faktum att rösten var KVINNLIG. Eeehhh, HALLÅ!!!!! Wtf!!!!! Hur man kan ha klagomål på det kan jag inte förstå alls. Att man inte hör vad rösten säger är en helt förklarlig anledning till klagomål. Inte att det är en kvinna. Så nu har bilföretaget ändrat det. Till en mer basig en. Locco de luxe. Som om den manliga rösten kan hitta vägen bättre??? It's ā f***ing machine. Hallo???? Wackos!!!!!

Antingen har dessa klagande tyska män ingen hjärna eller en satans liten penis som man måste locka fram med pincett och sockerbit och därav har sånt komplex att de måste hävda sin manlighet på ngt annat vis.

Nä nu ska jag gå och måla naglarna och ge ngn tysk man en felaktig vägbeskrivning. Tjarå!!!

Av Chillidill - 3 september 2012 19:54

Hallå stenåldern ringde och ville ha tillbaka alla tyska män. Satt och lyssnade på radion imorse och hörde att ett tyskt bilföretag hade fått väldigt mkt klagomål angående rösten till bilens gps. Männen ville klaga på faktum att rösten var KVINNLIG. Eeehhh, HALLÅ!!!!! Wtf!!!!! Hur man kan ha klagomål på det kan jag inte förstå alls. Att man inte hör vad rösten säger är en helt förklarlig anledning till klagomål. Inte att det är en kvinna. Så nu har bilföretaget ändrat det. Till en mer basig en. Locco de luxe. Som om den manliga rösten kan hitta vägen bättre??? It's ā f***ing machine. Hallo???? Wackos!!!!!

Antingen har dessa klagande tyska män ingen hjärna eller en satans liten penis som man måste locka fram med pincett och sockerbit och därav har sånt komplex att de måste hävda sin manlighet på ngt annat vis.

Nä nu ska jag gå och måla naglarna och ge ngn tysk man en felaktig vägbeskrivning. Tjarå!!!

Av Chillidill - 3 september 2012 18:51

Kramphåller kvar i det sista unset sommar som finns kvar. Utelek, sand , gunga och Foppatoffel. Fejk så klart.

Av Chillidill - 3 september 2012 18:51

Kramphåller kvar i det sista unset sommar som finns kvar. Utelek, sand , gunga och Foppatoffel. Fejk så klart.

Skapa flashcards