Alla inlägg den 1 september 2012

Av Chillidill - 1 september 2012 22:13

Fick finfrämmande ikväll, Daniella och Andreas. Bjussade på köttfärsochkantarellpaj med smarrtäcke. (Ska skriva receptet sen, trots att det inte är en matblogg).

N1 överspeedad och n2 överfallen, sen när n2 lagt sig blev det konstig twister och sen fnittrig svarte petter. D och ā passade på att göra ngra av de prov som mina elever gjort, med lite blandade resultat. Hehe

Testade nya chips förresten double red onion and sour creme. Galet lökig. Kommer rapa lök ngn vecka. Fy satan va goda. Kort sagt kanonkväll trots överhängande tröttma.

Av Chillidill - 1 september 2012 15:44

Städar, och borrar. Så satans skilled... Han kan gå hur långt som helst

Av Chillidill - 1 september 2012 12:17

Jag vill också sitta och slökolla på tv och äta 2 glassar samtidigt i en one piece.

Men jag, jag måste sitta och rätta. Hatar adulthood sometimes.

Av Chillidill - 1 september 2012 12:00

jag är en hopplös ältare. jag dwellar och kikar navelludd i evigheter. ömkar och fjantar. hatart. men ändå svårt att släppa.


därför är den här låten så satans rätt. och jag. hua



Jag måste lära mig att se det som finns framför mig
Och det som ingen kan ta härifrån
Och även om jag inte vet vart jag ska
Så får jag aldrig sluta gå


(note: har hittills knaprat imponerande mängder huvudvärkstabletter. har galen huvudvärk, drog iaf ut i skogen vid 8 för att plocka svamp. bra. njöt trots regn och skallebank. kom hem till 4 ungar och 2 pappor som låg och låtsassov.  har hunnit rätta soförhören, och har nu gått in på eng. uppsatser).

Av Chillidill - 1 september 2012 07:15

Sovmorgon. Har haft en tjej som knuffats och puffats hela natten. Mysigt och hur drygt som helst. M är uppe med n2 och jag fick lite sovmorgon. Skönt! Jag fick också en galen huvudvärk, inte lika kul.

To do list för helgen:
Rätta minst en klassuppsättning engelska förhör ( har 2 kvar)
Rätta geografiförhören
lägga upp 2 par jeans
Plocka kantareller Eller snarare strosa i skogen och njuta av lugnet :D
Bära in den gigantiska kartongen från lekmer som jag hämtade igår

Skapa flashcards