Alla inlägg under augusti 2012

Av Chillidill - 12 augusti 2012 16:27

Coola som få :)

Av Chillidill - 12 augusti 2012 08:28

vaknade kl 5 av ngn som stod och gnällde. orka. försökte natta om till 6. och gav sen upp. urka! trött som ett as, men nu har unge blivit insmord, medicinsmord, medicinäten, matad och tandborstad. återstår ett blöjbyte.


har testat mina linser som jag köpte i min medelåldersnoja. och nej, de var crap. trots att jag köpte det ledande märket typ, till billigt pris. så nä. aja.


inser att imorg är det jobb. är jag taggad. nope. inte nu. nu vill jag helst gå runt i ngn storblommig tunika i hampamaterial och bo tillsammans med mina vänner som hjälper mig att uppfostra mina barn.jag vill inte tvätta håret och gå osminkad utan att bry mig. njuta av min egna naturella doft och tycka det är härligt med att tvätta kläder med galltvål i kallt vatten.  just ja, jag vill odla morötter, lök och plasternacka också. kanske bli vegetarian. sen vill jag likt barcelonagänget skapa ett flummigt musikkollektiv och åka runt och sjunga falskt och le och kanske köpa jäst så vi kan göra eget maskrosvin. men tills dess, innan jag landsätter mina planer så får jag väl nöja mig med att lyssna på den här kacklyckliga låten ist. var tod dom vägen förresten? misstänker att de alla sitter i cubicals nu som kostymnissar. den där kollektivgrejen funkar nog bara i teorin. men jag drömmer om den ett litet tag till.



kolla in gunget på den klasiska skolidrottsbänken. grymt! det fick man aldrig göra i skolan, då skulle man sitta still. boring! och mustangen. just saying ;)





Av Chillidill - 11 augusti 2012 19:54

 texten, rösten, musiken. herregud. smälter, ryser, rodnar och dör en smula. kombon är klockren. lyssna in henne på spotify/ you tube och bli kär i en norska du också.


It's getting late

I'm  wide awake

And my mind is raising again

I  can't find the words

They  all seem wrong

Like the  meaning is lost in translation





Av Chillidill - 11 augusti 2012 14:34

Varför inte? Kan man så.

Av Chillidill - 11 augusti 2012 10:23

Varför inte? Är en tradera junkie och hittade denna annons.

Av Chillidill - 11 augusti 2012 09:20

Kolla vilken söt en!

Av Chillidill - 10 augusti 2012 20:12

Asså efter en aningens för lite sömn plus en rygg med skärande smärta så var jag lite spak vid lunch. Köpte en pizza och högg in. Men blev en halv pizza kvar. Och eftersom jag är själv ikväll så tänkte jag att det skulle vara perfa som middag.

Kom ihåg att hämta den i kylen och sen gick jag till bilen packade in alla grejer i bilen och hamnade bredvid en stackars körskoleelev som fick motorstopp hela tiden. Och där ngnstans tappade jag fokus. Körde till Sala för att hämta hem n2 som var inlämnad hos mamma. Och väl där upptäckte jag att det inte fanns ngn pizza i bilen. Jag ställde pizzan på biltaket när jag packade in de andra grejerna. Så ser du en halv caprissosa med en beaburk på gatan i Enköping så är det min. Sry!

Av Chillidill - 10 augusti 2012 19:24

N2 har somnat och nu sitter jag och softar själv med min "efterrätt" och kollar på en galet spännande handbollssemi. Iiih!

Skapa flashcards