Alla inlägg under augusti 2012

Av Chillidill - 15 augusti 2012 18:08

Trött som ett as. Möter m i dörren. Hur ska jag orka jobba?? Tungt! Så satans trött ser ut som ett rödögt vrak.
Men vet att när det väl börjar är det bra. Men nu kaoskänslab, stressar mig major. Och när det är nya saker som ska göras. Därför är de värda guld mina kollegor som bara finns. Och är bäst. Men ändå Tröttman är enorm och så somnar inte n1 förrän kl 2130 .

Av Chillidill - 14 augusti 2012 21:18

Kreativt eller hur????

Av Chillidill - 14 augusti 2012 20:38

Har precis pratat med Micke L, om att jag aldrig läser bruksanvisningen utan bara kör. ( avhandlade även smsrapes, cykling, jobb och, viktigast , tatueringar) Och bestämde mig för att istället gå metodiskt tillväga. Men, herr Lindberg, det fanns ju ingen!!!!! Bruksanvisning alltså!!!!!! Är ju datoransvarig i hemmet, så det borde gåAja, kör bara kör. It telefoni it is.

Av Chillidill - 14 augusti 2012 18:48

God natt! One (soon) down.

Av Chillidill - 13 augusti 2012 21:35

Nattar nattar.....

Har hunnit ut på 30 min kantarelljakt behövde ut och rensa skallen. Lite fångst men största vinsten är lite ro i själen

Imorg är det en kreativ halvdag som jag faktiskt inte är ett dugg sugen på. Av den enkla anledningen att jag redan gjort det.

Och n1 sover fortfarande inte.

Av Chillidill - 13 augusti 2012 17:29

Anlände hemma för 15 min. Sen. N1 gick ut och gungade och jag stod upp och åt vid köksbänken undertiden n2 gjorde det här.

Av Chillidill - 12 augusti 2012 21:05

Denna helgs matintag kommer inte gå till historien. Kanske som ett av det värsta isf. Pga ensamhäng med kids och hämt och lämning så har det väl blivit lite så där.

Fre:
Frulle: en kopp te runt 1030.
Lunch en halv cappriossosa med bea.
Middag: en halv påse pommes pinnes och 4 skivor serrano direkt från förpackningen.

Lör
Frulle: en rostmacka med smör och coca cola light
Lunch: resterande innehåller i pommes pinnes påsen och en 1/3 påse räkor. och en dammsugare.
Middag:Hemlagad vegetarisk lasagne med chčvre. Hämtad i en aluminiumlåda ute vid ingbofestivalen.
Sallad

Sön:
Frulle: en rostmacka med smör och en halv kopp te
Lunch: rester av koreansk mat (gott)
Middag: kycklingfilé i ngn tomataktig sås och potatis. Rester från ingbofestivalen.

Detta har sköljt ner av ca 3 liter light cola och 1 liter fun light saft. Och ngra koppar kaffe.

Sammanfattningsvis: en hel del hemlagat utan ansträngning. Och en hel del tveksamma matintag. Aja. Ny vecka, möjlighet till nya smakkombinationer.

Av Chillidill - 12 augusti 2012 19:39

Vi äter, övningsgår, knäpper kort och fikar

Ovido - Quiz & Flashcards