Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Friends, food, film, freakishly needed sleep

Av Chillidill - 19 augusti 2012 20:58

För första ggn sov n1 och n2 hos mormor och morfar. Och vi fick en kväll för oss själva. Den tillbringades med en snabbvisit hos Fredrik och Ulrica, som inte sett mig på så länge att de tyckte jag var smalnat av. Failure. Men snällt :)
Sen var blev det mat på underbara Måns Ols med Linda och Arvid. Härligt att få hänga med dom utan barn och få prata och hänga med dom utan att hela tiden bli störd. Och don't get me wrong. Älskar dom till döds. Men jag lovar att jag är en så mkt bättre mamma när jag fått sovit en hel natt.

Jag beställde en grym blodig ryggbiff med bea och countrypotatis. M beställde en hamburgare som även den var helt gudomlig. Otrolig!!!! Åt upp en rejäl bit av den också.

Efter det gick vi på bio snabba cash 2. Även den till belåtenhet. Grym. Och sen en jävla massa godis på det. Underbart!

Vaknade imorse, utvilad. Och fit for fight. Låg och åt frukost i sängen och öste sen in chips i lass. Underbart. Till kl 12. Det är stort!!!! Hehe. Efter 12 så drog jag ut i skogen i myggriket. För att plocka kantareller till mamma och pappa som tack. Jag tror de blev glada iaf. Hämtade dom runt 14. Mina godingar.

Laddad för en ny vecka med jobb. Eller nja. Är faktiskt trött fortfarande. Men eleverna är super. Men det tar ett tag att komma in i jobbet känner jag. Hepp!

Och ja, Arvid löjligt att fota mat. ;-) Bjussar på en fulbild på mig också. Självdistans kallas det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards