Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Chillidill - 3 augusti 2012 18:53

Innan samma dag som jag fick åka in med favvobebben till Ackis så var jag i Uppsala för att träffa "bästaste" Martin.

Vårt umgänge sker främst digitalt men är minst samma kvalité som ir. Men ibland styr vi upp lite träffar även fast jag bor i skogen med 2 barn och han singel på söder. Men det funkar satans bra. Och vi gillart. Förr var det msn nu rular iMessage och FaceTime.

Men i sön hängde vi halvvägs. I Uppsala. Grymt!!! Fick en kanonmiddag av martin och hans mamma och jag Bjussade på jordgubbar.

Sen satte vi oss i det fabulösa växthuset och kollade på urbana londonbilder, kollade inställningar på min iPhone, beställde kläder på sportamore, nerdade loss med iPaden, snackade om skydd, sommarkatter och lycka. Grymt episkt kväll. Och skönt att få ha haft det innan jag kom hem och fick vända tillbaka till Ackis.

Ovido - Quiz & Flashcards