Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Chillidill - 27 juli 2012 21:57

Helt fantastisk dag!!!! Blev väckt innan 6 av Bebben som var pigg och glad dock inte jag. Men efter att kolhydratbombat mig med vitt bröd så var jag hyfsat på banan.
Grattade pappan i huset som gör ett fantastiskt jobb med att stå ut med vårt kaos. Hade beställt böcker men de kom visst inte eftersom de var restade, irriterande. Men nästa vecka drar vi in till stan för lite powershopping. Yes!!!

M drog iväg till dagiset för att fixa lite och jag laddade för att springa en sväng i spåret. Men ist ringde jag lovely Linda så jag och lillan tvingade oss på hennes familj och hängde ute i östa. Solen sken, barnen var glada. Och jag kände mig på rikt tillfreds och satans nöjd med livet. Och inte kände jag mig så fet heller. Galant!!!! En kanondag!!!! Hade tänkt vara ut ngn timme men det blev visst närmre 4 timmar med mat, bad och lite lite vuxenprat.

Efter det så blev det Ms födelsedagsönskemat, grillkorv pommes och räksallad. Hmmm. Aja. Sen svidade vi om och drog till Ms TVILLINGsyster för födelsedagsfika. Bebben var lite för trött men jag fick snacka lite skit, alltid trevligt.

Bebben somnade snabbt, och jag högg in på tvätten. Som tur är "störde" Linnea mig så jag fick skjuta upp det lite. ;)

Nu är det läggning av nr 2 och sen kanske får jag vika lite tvätt.längtar ;)

Av Chillidill - 27 juli 2012 16:26

Vi kör spännarlinne idag :))
( och en hel del myggbett lite annat crap som man kan få i huden om man har otur)

Av Chillidill - 27 juli 2012 06:07

God morgon sleepy heads

Ovido - Quiz & Flashcards