Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Chillidill - 26 juli 2012 21:52

Grym talang jag är på det här med fix och paketinslagning. Stolt!!!!!!

Av Chillidill - 26 juli 2012 21:38

Dagen har gått rasande fort. Och har trots mitt tjat igår, Sry mr. Lindberg, varit solig utan regn. Haha. Huvudvärken konstant dock. Lillan badade hos grannen och jag var och handlade sen hämtade maken nya kyl och frysen. Snyggt!!! Och sen blev det fix inför Malin och rickard med kids kom hit på lite grill. (Apropå att hinna träffa vänner.) Köpte hamburgare från faringe. Satans goda!!!!
Supergod mat och trevligt sälle.extremt svältfödd på grillkvällar i år. Bortsett från lite gruff i poolområdet var kvällen kanon.
Har tom hunnit snickrat ihop ett presentkort till maken som fyller år Imorg och gjort svart vinbärssylt. Fy fan vilken kvinna jag är. Synd bara att jag inte är snygg och snäll också.

Av Chillidill - 26 juli 2012 20:50

Jag har en del vänner. Inga mängder. Men de jag har är satans bra. varenda en. Hinner inte träffa alla som jag vill och har ständigt dåligt samvete för. Aja. Nog om det.
Hursomhelst har jag Linda. Lovely Linda. Hon bara läser mellan raderna och säger just dom där orden som gör att man inte känner sig helt värdo. Och bara ringer när man behöver det. Det är en vän.

Av Chillidill - 26 juli 2012 09:13

Så jävla ont i huvudet... Men snart så. Blev väckt kl 5 av en helt nedbajsad bebbe som vägrade somna om. Fick somna om vid 7 och halvslumrade tills nu. Huvudvärken satt dock som en smäck. Huset ser förjävligt ut. Har inte orkat städa. Värdo. Pissdag so far.

Ovido - Quiz & Flashcards