Alla inlägg den 20 april 2012

Av Chillidill - 20 april 2012 18:33

gick en långprommis med linda IGÅR inte i dagens skitsnöväder. och mötte sånt här. inser att vi bor på landet.


 

Av Chillidill - 20 april 2012 08:56

... igår tankade jag i bebben lite mer mat vid nattning.  ( jag och linda tillbringade em ihop med lite kanelbullssockerkaka, gaffelkakor och en hel del matsnack. gissa om man kan nojja om mat, sovtider, och tröttma. skönt att ha ngn som inte tröttnar på ens nojja utan förstår hur det är.) så igår vid läggning så tankade jag i bebben lite mer än vanligt, och det kom inte upp. han sov inte hela natten helt ostört men han vaknade och var ledsen och somnade om. det är inte helt fel. så nu börjar jag inse att det finns en fysisk möjlighet att han kommer sova en hel natt. och därmed jag också.


 


han har börjat  med en ny sovställning, tvärsöver och med en fot utanför. han blir urarg om man petar in foten. men hey, whatever works for you is fine with me.



Skapa flashcards