Alla inlägg den 17 april 2012

Av Chillidill - 17 april 2012 20:51

vaknade imorse och kände mig som ett vrak. tittade mig i spegeln och det visade sig att verkligheten var aningens brutalare än verkligheten.  urk. beslutade att ställa in det planerade besöket i en ny öppna förskola i grannskapet. men efter lite velande så kastade jag i mig ngra huvudvärkstabletter kastade i bebben välling och borstade håret på lillan och drog i väg.  bad misstake klädmässigt, borde ha fixat mig. många smala unga lite för snygga och örhängsprydda tjejer. dessutom var de väldigt trevliga. damn. går inte att snacka skit om dom heller.


bebben spydde in hela stället snabbt och effektivt. vidrigt. men det märktes att han trivdes och han tittade och tittade. och gillade läget hårt. lillan var inte riktigt lika road, eller jo det var hon men hon vågade inte. min vilde var helt plötsligt lugn. magic. kanonställe hru som helst med massa med pyssel och leksaker i massor. guldställe. men bäst var obegränsat med kaffe. bra fikabröd, kex och annat smarr till kids och vuxna och lunch för 25 pix. och 15 för barnen. idag åt vi tacos, jag åt lite för många, men va fan.


så mitt tips är låna en självständig unge ( att skaffa egna barn är svindyrt. inte produktionen, men underhållet fram tills de flyttar hemifrån)  som inte bryr sig om dig alls och sen går du och käkar lunch. perfa.

Skapa flashcards