Alla inlägg den 5 april 2012

Av Chillidill - 5 april 2012 18:49

lillan har varit på dagis idag, och jag har skrotat runt lite. tagit hand om bebben, torkat golv och påskfejjat lite, med betoning på lite.tvättat, och förberett middagsmaten. har gått och småätit lite godis mest hela dagen, ocoolt.  sen blev det en ansiktsmask och lite handling. kommer inte ha ngn påskmiddag hemma, men var tvungen att köpa en lammstek. det tycker jag är underbart gott med en potatisgratäng, eller rotfruktsgratäng  och sen ska den var rosa, och vitlöksspäckad, helst.

dessutom har imessage gått varmt idag. kalas.

efter lillan kommit hem så gjorde hon 3 kort och sen påskade vi, hos grannen, runa, och ida. mer ville inte lillan, och det är ju för hennes skull man gör det. även jag var påskkärringstylad.


middagen blev fetaostgratinerad fläskfilé och tunna potatiskivor i ugn. hur smarrigt som helst. dessutom festade vi till det med påskmust. älskart. nu ett glas rosé och sen lite fix med tradera. och sen ska lillan få äga datorn och kolla på pokemon.


imorg. är det så lyxigt att vi har blivit bjudna på påskmat hemma hos linnea och hennes familj. inte illa. ska bli hur nice som helst.

Av Chillidill - 5 april 2012 09:46


svidande satir mot skenheliga kossor som finns. grymt underhållande.funkar finfint med ett glas vin. angående vin så sa mormodern, den lilla rödhåriga saken, när hon testade vin spm skulle passa till lunchen: nej det här funkar inte, det är ett frukostvin. dör. så far off från mig själv. just därför. ( vet att ngra opponerar sig nu, men jag är faktiskt ingen bitch. längre. ) kristen är jag iallafall inte. men ska dock på familjegudstjänst snart. det ni.

Skapa flashcards