Alla inlägg den 4 april 2012

Av Chillidill - 4 april 2012 23:14

frukost: banan och en kopp earl grey innan kotknådare

lite senare frulle: avokado, två hård mackor med kalles randiga och 2 ägg, juice med bakteriekultur, kaffe och kaffe

mellis: lite av neos leftover potatis och palsternackspuré från nestlé. smakade skit.

middag: tomat och majssoppa, och 3 tunnpannkakor med grädde och hemgjord jordgubbssylt.

kvällsmellis: ngra godisbitar, kaffe, te, bregott med 2 rostmackor.


resultat: uppsvälld mage, men ändå inte riktigt "mått" OCH lillan undrade om jag skulle ha en till bebis. och efter mitt rungande nej, följde en himla massa tjat om en till bebis " en tjej nurå mamma".

Av Chillidill - 4 april 2012 12:43

har ju haft panikont i ryggen i evigheter, eller nja månader. idag gick jag till en naprapat, som masserade och elstötade igång gammelgumman. och gud vad skönt det kändes nu. eller skönt och skönt. det känns som om det kommer bli mkt mkt bättre.


verkar som om jag kanske kan träffa min bästebäste martin i uppis innan/efter påskbuffén. det beror på när vi ska på påskbuffé, och hur hans schema ser ut. det vore grymt, alldeles för längesen. egentligen inte, var bara ngra månader sen, kan gå nästan ett halvår ibland, men han är en sån som det ALLTID känns för längesen jag såg. tur att msn och nu imessage finns.


Av Chillidill - 4 april 2012 12:43

har ju haft panikont i ryggen i evigheter, eller nja månader. idag gick jag till en naprapat, som masserade och elstötade igång gammelgumman. och gud vad skönt det kändes nu. eller skönt och skönt. det känns som om det kommer bli mkt mkt bättre.


verkar som om jag kanske kan träffa min bästebäste martin i uppis innan/efter påskbuffén. det beror på när vi ska på påskbuffé, och hur hans schema ser ut. det vore grymt, alldeles för längesen. egentligen inte, var bara ngra månader sen, kan gå nästan ett halvår ibland, men han är en sån som det ALLTID känns för längesen jag såg. tur att msn och nu imessage finns.


Skapa flashcards