Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

such a lovely day

Av Chillidill - 27 mars 2012 17:56

har inte gjort så mkt alls, men har ändå h aft en helt vanlig underbar dag. sen frulle, sen satt vi och segade lite fram tills lunch. lillan kollade på POKEMON. jag plockade, färgade håret, och ja det gamla vanliga. sen blev det rester till lunch inte så glammigt. men enkelt.


efter lunch drog vi ut på en cykeltur, i mysigt vårväder. vi handlade lite. bebben somnade till slut. vi gick hem till en av lillans kompisar och "tog med henne hem", så tjejerna lekte så bra och fikade. jag satt ute och servade tjejerna med diverse grejer och drack kaffe och läste amelia på altanen. man kan ha det värre.


sen gick vi in och jag lagade en skagenpanna med pasta och bebben åt ärt och palsternackspuré, en favvo. nu har jag städat undan lite. och lillan har kollat på pokemon. IGEN. bebben ska snart sova så han aktiveras nu innan det är dags att sova. han är fortfarande förkyld, men ack så glad ändå.


sen blir det halvåttahosmigmys, och jag ska komma ihåg att ringa bror som fyller år idag.


dock har jag inte ringt jobbet och frågat om lite grejer, och inte heller försäkringskassan är gjord. eller ringt klarna har jag inte heller gjort. men aja, det kan jag göra imorg. eller?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards