Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Chillidill - 17 februari 2012 22:42

älska låten, styvdottern dissade den totalt dock idag, och går och trallar den lite då och då. men jag hajjar verkligen inte videon. en av snubbarna ligger naken i en dams knä. en har hiskerliga platåskor , ingenting jämför med nakenheten, men ändå. och sen hänger ngn på ett kors som jesus. och dessutom är de så inoljade så vilken low carb, high fat förespråkare får orgasm.


driver de med sig själva eller är de satans nöjda med sig själva. kul för dom i såfall.men lite självdistans är ju aldrig fel. min åsikt bara.


se och bedöm själv.

Av Chillidill - 17 februari 2012 12:56

ser du något bakom molnen

ser du lyckan genom sorgen

jag har inget mer än mina tankar


jag saknar det som inte finns

 och sprider ut mig själv i vinden
bara du kan bära det som gör så ont i mina ögon.

 vi har något stort på gång,

 så länge ingen bryr sig om

vilka höjder vi kan nå
på vilken sida som vi står.


dör på denna.


Skapa flashcards