Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Chillidill - 14 februari 2012 22:04

alla hjärtans dag skulle egentligen firas i sällskap med tea ute på gymmet. men eftersom folk är magsjuka här hemma, och det inte finns ngn som kan passa bebben så blev jag hemma ist. dock var lillan piggare idag, och aningens mer irriterande, och hyper när hon inte var ledsen över ngt, vilket hon var ofta. märks att hon inte riktigt var pigg. hon vaknade vid 10, händer aldrig. sen har hon levt på päron, banon, jordgubbsproviva och rostade mackor. så även om hon är smittfri blir hon hemma en dag till så hon får vila och börja äta ordentligt.


men jag har iaf gått två promenader i det fina vädret. underbart när solen skiner, en sovande/nöjd bebbe och man har bra musik i öronen. tack spotify. älskar den känslan av lugn och ro. hann även vara in till frissan och beställa klipptid till både mig och lillan. två olika. så jag får klippa mig i lugn och ro. 


imorg. har jag lovat lillan att vi ska ut och åka snowracer, bob hette det på min tid, och sen ska jag lämna in massa kläder till faster veras, second hand, och sen ska  vi fika. vi hinner nog med en sväng till bibblan också. och sen ska vi försöka äta mat också.


festade till det lite nu på kvällen med en varm macka med ost. mums. kort sagt, en alla hjärtans dag i min smak.

Skapa flashcards