Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Chillidill - 31 januari 2012 21:30

Äkta människor på SVT. Ngt så orginellt som en kvalitétsserie med riktiga skådisar, inget dokusåpstrash. bra manus och en intressant idé. dessutom så är det inte en rip-off på ngt amerikanskt skit. uppfriskande. harru missat, kolla in play.

Av Chillidill - 31 januari 2012 20:00

har varit grönjävulskt förkyld och inser att jag kanske måste börja äta lite mat. lät härligt anorektiskt. men inser att jag kanske ska äta ngt mer än snubbiga rinnigt skit från nutrilette och bars. måste dock säga att modifast var godast när det gäller shakes och bars, med allevo som god tvåa. men för att bli frisk tror jag det kan vara smart att äta lite mat.


i mån gick jag runt i en egen privat snordimma. bläigt. n fick kolla så mkt hon ville på tv och spela spel. men så måste det bli ibland när man är hemma och sjuk med två busar hela dagen och hela kvällen. bebben fick stå på mig i soffan och hoppa undertiden jag låg och vilade i soffan. när han satt i hoppgungan låg jag på golvet bredvid och halvsov, och hejade på lillan som berättade om hur långt hon kom i sitt spelande. urk!


men jag grejjade det. båda barnen fick mat, och jag också. till lunch fick nike ngra pannkisar som jag hittade i frysen. som enligt henne " smakade skumt". så hon fick kräm och mjölk och en macka som efterrrätt. själv åt jag lite kräm och mjölk, hade panikont i halsen. att värma stinas kyckling i ugnen och sätta på ris är faktiskt att laga mat så det fick det bli till middag.  skit i grönsakerna.


lillan somnade med mig i min säng, och bebben i bredvid i sin säng. är nöjd att jag överhuvudtaget orkade.


idag mår jag faktiskt bättre. hoppas hoppas och tror faktiskt att det första träningspasset kan bli av på tors. hej och hå. ska försöka fasta på dallret på min kropp lite.

Ovido - Quiz & Flashcards