Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Chillidill - 25 januari 2012 18:09

har haft en kanondag med en kanonmamma. lämnade in lillan på dagis imorse, packade i bebisarna i bilen och drog till valbo. det blev kvalitétsshopping. inte att jag gjorde super deluxe fund, eller handlade som en tok. men bebisarna var pigga, och rara och jag gjorde ngra klipp. linda var trevlig som alltid och chokladbiskvin, det första söta jag ätit på evigheter exploderade i min mun. yum.

fick med mig

  • två par stövlar till mig
  • ett par vinterskor till lillan
  • två par tjockare leggings till lillan
  • en liten kaninväska till lillan
  • 2 dregglisar till dregglot
  • strumpor till lillan
  • två randiga toppar till mig. spännande av mig att ta två stycken randiga. jag har sån fantasi.
  • en tubsjalgrej i ceriset.
  • en snöskyffel till lillan

(blev nog mer än vad jag trodde tyckte inte det kändes så mkt när jag handlade. eeeh)

efter lite shopping så gick vi på ikea. handlade lite ditt och datt ( bruna ljus, servetter, vanliga ljus, värmeljus, fotoramar). ikea är ju iofs också shopping. i know. och åt sen en lunch där. det blev kotlettraden med bea. helt gudomligt god, för en utsvulten sate som jag.


hemresan gick också bra, men som tack för shoppingturen så har bebben skrikit nu i 3 timmar i sträck. han har precis somnat.


nu ska jag poppa lite popcorn, har lovat lillan lite mys. för det är mästerkocken senare ikväll, vår favvo. vi ligger och tittar på det tillsammans och myser i sängen. guldögonblick.



Skapa flashcards