Direktlänk till inlägg 7 september 2011

en kaxig jävel har checkat ut

Av Chillidill - 7 september 2011 19:15

om ni inte visste det så har jag en brinnande passion för hockey. den  har dock mattats av från en fanatiker till en mer normalintresserad person. det går tyvärr inte att följa hockeyn med samma frenesi om man samtidigt ska upprätthålla ngnform av ordning på en familj. men ändock. fofrtfarande väldigt intresserad, och gillar att fila på landslagstrupper i förväg, och sen kolla om förbundkapten har lyckats pricka in min uppställning. aja.


ungefär 2000 så dök det upp en uppkomling inom svensk hockey. en polack. stefan liv. det var ett reportage om honom. han hade prinsessan madeleine på hjälmen. för hon var fräsch. så klockrent. en riktig lite diva, som kämpade på och var en tjurskalle och ibland underbart opolitiskt korrekt.


han avslutade med ett smguld. det är stort. ett av många som han bärgade till hv. utan honom, hade hv aldrig fått så många guld. det är givet. han dog idag i ett litet skitplan i ryssland. tragiskt. och två barn blev utan pappa. fan, hatar såna suckerstories.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards