Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Chillidill - 15 augusti 2011 18:45

idag hade jag en värmländsk föreläsare. han var riktigt bra faktiskt. ibland får man känslan av att man sitter av en dag, men idag tyckte jag verkligen att jag hade fått tänka lite. stimulerande.


dessutom vet jag nu vilka värmlänningar jag fick en galen crush på i lör. det var inte Life before Man, sry teas bror och emil. även om ni var bra var det inget emot dessa basketklädda unga män, Knekta kungar,  som jag skulle sluka hela om jag fick chansen. lyssna in dem lite extra på spotify eller njut helt enkelt av dem här. i gårdagens inlägg visade jag en bild på dem, idag bjussar jag på musiken,  Det är bara musik enjoy.



ska kolla in ett tjejband som en kollega tipsade om. de sjöng om mosade hjärtan och sånt på svenska. bra förutsättningar. gillar ju sånt. vi får se.



Ovido - Quiz & Flashcards