Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Chillidill - 14 augusti 2011 20:12

som framgår av bildkvalitén så är det inte jag som har fotat, de är lånade. men ändå. få en vibb av stämningen.


det var dessa herrar som knäckte igår. tydligen heter dom knekta kungar. och bra som satan var dom.


en sjungande köttgrotta




tidigt på kvällen, men folk börjar komma i stämning.



en gratis pannkaka och en välsignelse på köpet.



chilling



"lugna" scenen



ichy daze




Av Chillidill - 14 augusti 2011 13:45

riktigt bra musik igår. varierande, minst sagt. allt från mjukistrubadurcovers till merparten egna låtar. men vissa band fastnade lite mer. föll pladask för Life Berfore Man, som bara var så urpepp i sina gröna basketkläder och som bara sprudlade av glädje. har dock inte hittat dom på myspace. tyvärr. men deras musik bara måste förmedlas.


och sen en gammal favorit. köttgrottorna. som jag bara föll för i min tidiga punkperiod. och faktum att man inte kan suga sig själv fastade i mitt huvud. men mest sitter Älska mig, som jag fick nöjet att höra live för första gången på länge. de var äldre, men samma attityd. älskart.




och nya upcomming Ichy daze, skivkontrakt och med rätt lansering kan det bli ngt riktigt bra på g. kolla in deras hemsida här http://www.itchydaze.com/





Av Chillidill - 14 augusti 2011 11:36

jag står och väntar på daniella vid utgången vid festivalen när en bekant som jag inte träffat på länge kommer fram och klappar mig på magen:

" åh,  vad tjock du är. hualigen".


han vänder sig till ordningsvakterna som står och tittar på oss med en lätt bister uppsyn.

" visst är hon en tjockis?" håll med, va?" Kan inte ni också säga att hon är en tjockis?"


vakten: " hon har ju en ursäkt till det. vad är din?"


bara för att statea det uppenbara i´m pregnant. with a baby.


nä nu drar jag till sala för att få lunch hos mamma och få träffa livets mening som jag inte sett på 2 dagar nu. oj oj, jobbigt jobbigt. men hon har inte alls saknat mamma och pappa säger hon.

Ovido - Quiz & Flashcards