Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Chillidill - 10 augusti 2011 21:00

jag är så satans varm. tror jag brinner upp. känner mig mest som en svettpärla hela tiden. med tanke på att jag nästintill aldrig svettas, och definitivt inte har en stark svettdoft så känns det väldigt upprörande och ofräscht. inte så att jag sitter och toktranspirerar och har lpskivor under armarna, men jobbig känsla.  har faktiskt inget emot att andra svettas. men JAG vill inte göra det. hatar bara gammal svettlukt, som sur pissgubbe, men vem gillar det liksom?


har dessutom turen att kombinera ihop det med lågt blodtryck igen.enligt vårdguiden så drabbar det främst långa, unga, smala personer. hahahaha. och jag är inget av det. min vanliga tur när det gäller sjukdomar. jag samlar ju.


hade lågt blodtryck förrut, så pass att jag fick äta medicin mot det. hyfsat ovanligt. och nu har det tydligen kommit tillbaka. blev ombedd att se till att inte försöka slå mig om jag svimmade. det är ju lätt. typ. aja. kör bara kör.





Skapa flashcards