Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Chillidill - 7 augusti 2011 17:47

frulle

fil och ngn start rip-off kopia som konstigt nog inte innehöll så mkt socker. eller det beror på vad man jämför med. jag jämför med ett strösockerpaket.

en pyttekexchoklad, snattad ur den godispåse som N fick av min mamma.


lunch

en halv stenugnsbakad fryst spenatpizza, som var skitdyr.  

lite left-overs sen igår. räksås gjord på egen fond, med vitt vin och grädde, med pasta till.

vatten

en omogen nektarin


mellis

ett halvt äpple.


middag

baconröra med ädelostsås toppat med smörstekta kantareller

ngra morotslantar

vatten


troligt kvar att äta:

funderar på att göra lite kakor så jag måste väl säkert provsmaka.


kvällsmat:

en filtallrik med onyttiga start rip-off flingor ( skulle egentligen vilja äta ngt annat men är för slö för att ta tag i det) eller 3 mackor med smör.


sen har jag en chipspåse som väntar på sällskap. köpte dock en smak som jag inte riktigt gillar för att jag inte ska äta så mkt.  och en dip för säkerhets skull.


meningslös lista i know. men check out the weather, what to do liksom?






Av Chillidill - 7 augusti 2011 09:45

jag vill ut och plocka svamp. nike vill stanna inne idag och baaaaara titta på TV.

Av Chillidill - 7 augusti 2011 07:49

om två dagar från just nu, sitter jag typ i bilen på väg till jobbet. förhoppningsvis nyfärgad i håret, och inte helt dyngtrött. hur fanken gick sommaren så fort? fail.

Ovido - Quiz & Flashcards