Alla inlägg under juli 2011

Av Chillidill - 21 juli 2011 11:38

har ju vilat från bloggen. men så smått har ett sug gjort sig gällande.

under bloggtorkan har livet verkligen slagit knutar på sig självt. ups and down in its pride. möjligheter har funnits att kontemplera vilket jag har gjort. och vissa dagar bara skitit it. för att jag måste. orkar inte vända på varenda satans sten flera gånger om. det kan inte var så himla annnorlunda under gråstenen. disconnected kanske är ett ledord för mig nu.


men ändå.pos gjort en satans massa grejer men utan stress. eller nä stress hare varit ibland.


har hunnit med en hel del. mallis,älskart, annika, älskart, kvalitetstid med ungen, älskart, pelle svanslös, sisådär, sovmornar, älskart, jordgubbsplockning på fält, älskart, blåbärsplockning i skog, älskart, fyllt år, inte så nice,  tittat på stor liten bebis, älskart, bakat som en jävla maniac, kompensation för vaddå?, målat dagishuset som en satans dåre, jo men visst. a, har väl glömt ngt. återkommer. hatar sammafattningar. varför liksom? har bilder kommer sen.


mest nöjd över att jag träffat folk som jag gillar, att jag har tur som faktiskt har såna människor i mitt liv. mäktigt.


har slappardag. får inte städa idag. ser förjävligt ut hemma. blir lätt så när man jobbar ute. men ska vila. vill ut och plocka blåbär och kolla svamp. så jädra husmoderlig så jag kräks på mig själv. varför liksom? gillar jag det? absolut, men varför? vad försöker jag bevisa.


aja. sparkar väl igång då.

Ovido - Quiz & Flashcards