Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Chillidill - 30 juni 2011 16:12

  •  hatar fan flugor. äckliga vidriga kryp som äter bajs.

  • semesterlåt så det stänker omet.

vi har ett eget hus på landet

dit ingen telefon kan nå

ett glas som klirrar grogg i handen

och radion står på

det här är nog så nära himlen som vi kommer nå




nu så. bloggtystnad. mäktigt.

Av Chillidill - 30 juni 2011 07:54

bloggen har arbetat på hårt nu och avhandlat lättsamma och mindre lättsamma ämnen i en salig röra.


jag är himla nöjd med min bebbe. den har format sig precis som jag vill. söt, liten och ändå kraftfull. och den har vuxit på rejält under sitt år. jag skriver för mig själv och dom som bryr sig. har inga ordentliga ambitioner att expandera, men stegvis har den blitt större och större. och det är naturligtvis skojsigt.


men nu ska den få vila ett tag, och jag likaså. ska försöka ta semester ett tag, trots att det redan kliar i fingrarna efter nästa inlägg. hehe. men ska se till att fota rejält för en bilduppdatering.


uppehåll, hur länge?tre dagar? en vecka? två veckor? who knows? om jag tappar läsare? f*** that!!!! då var ni ändå inte så satans intresserade. kanske hittar ni ngt roligare att lägga ner er tid på. haha. 


puss




Skapa flashcards