Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Chillidill - 28 juni 2011 22:36


dagens outfit.

vi drar till barnsången.


  ... och där var vi inte direkt ensamma. en himla massa ungar och föräldrar.


  

high fashion på barnsången. åkte hem efter en timme. ungen tröttnade.



 

gjorde varma mackor som såg lite ut som kattspyor, men de var kanongoda. färska örter är alltid gott.  lagom lunch.


 

sen kom lillans storebror över. och då badades det järnet.



 

ja, inte alla så klart. vissa chillade i hängmattan.


  .... och så åt vi glass.



 

klädde på oss, och drog till våla för fyra årskontroll. dom: liten men naggande god ( som mor sin).


kom hem köpte glass, åt lite rester. kollade lite turtles. N badade med grannen ( och sin pappa) en sväng. Sen kom älskade lille abbe förbi. lyckan var gjord. pappor, linda och abbe badade. inte jag,varför vet jag inte faktiskt. 25 grader i poolen, helt ok.


 

en glass till blev det efter det. sötnosar...


på kvällningen kom ewa ( svägerskan)  över. blev lite skönt snack om ditten och datten. satt ute på altan tills alldeles nyss. lovely.


imorg. klipptid. kl.9 varför valde jag en sån tidig tid? aja.

Av Chillidill - 28 juni 2011 09:05

  • barnsång ute i skogen, dvs lek ( lillan) och fika ( jag)

 innan dess

- solkräma ( jag och lillan)

- borsta tänderna ( jag och lillan)

- kolla att fejjan sitter på plats ( jag)

- klä på kläder( lillan)

- slåss om säkerhetsbältet och var i bilen man ska sitta ( jag och lillan. co-work)


  • äta ngt ( jag, kanske lillan beror på dagsform)

  • bada  lite i poolen 24 grader ok ( lillan)

  • softa ( hoppas jag och lillan)

  • 4  årskontroll ( jag och lillan)

  • mat igen ( jag, kanske lillan)

  • hämta grejs hos tea ( jag och lillan)

  • somna INNAN 23 ( hoppas verkligen lillan, men troligen jag)

Skapa flashcards