Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Chillidill - 19 juni 2011 18:40

snackade ( eller chattade) med Annika idag om frikort och det är fanken en konstart i sig. och det finns ju vissa ground rules som man bör förhålla sig till. och sen kan man ju resonera kring detta lite olika. vad är då ett frikort? oftast så brukar man ha 5 stycken som man får ligga med utan att ens partner blir arg. ( kan även var en person, men oftast brukar man köra 5 pers).  och trots att det är freebe sex ( i teorin, vet faktiskt inte om ngn i min bekantskapskrets som fått möjlighet att utnyttja sitt frikort), så är det inte så enkelt.


 anledningen till att man inte utnyttjar sina frikort är att dom man väljer på sin lista MÅSTE var otillgängliga så man i verkligheten inte behöver stå där som en idiot och ser ens partner strutta iväg med sitt frikort, och så har man ingen rätt att säga ngt, HALLÅ? Det är ju mer som en mindgame. Det är inte ok att välja Nisse som bor på samma gata som er, extra no-no om han kastar uppskattade blickar åt ditt håll hela tiden. mkt tveksamt om partnern skulle uppskatta att man väljer honom som frikort.  jag lovar att partnern kommer se aningens anträngd ut varje gång ni träffas. inte heller ok att välja ngn som du träffar dagligen på jobbet utan partnerns supervision. kan bli härliga svartsjukedramer varje gång man går på jobbet. och är det så att du är supertänd på Nisse eller ngn på jobbet så var det i smyg, deklárera inte att denne ska vara ditt frikort. är man så het på ngn i sitt närområde kanske man ska tänka över sin pågående relation.


men mest lämpade är ngn kändis. kan va bra med en svensk, för man vill ju ändå ha en liiiiiten chans att få träffa detta frikort. sen är det där om man bara ska bry sig om beteendet, i den mån man vet hur en kändis är, eller om man bara ska gå på utseendet. svåra och viktiga beslut.


min egen lista? så himla okomplett. gillar män dock. i ganska olika utföranden. vältränade och knarksmala. ljus, mörk, grå, utan hår, allt funkar. inte lätt alltså. men älskar ögon.  i nuläget tror jag att george clooney sitter ensam på listan.

kommer ta lååååång tid innan min lista är laminerad och klar.

Av Chillidill - 19 juni 2011 09:06

skrev ett blogginlägg ett långt och genomtänkt. men kände att jag kanske inte ville försvara mig, vilket jag skulle fått gjort. fegt? absolut. men ändå. handlade inte om hardcore sex, politisk tillhörighet, confessions om otrohet. utan ngt mkt värre alkohol. mkt mkt värre.


bjussar på denna istället. älskart.


Ovido - Quiz & Flashcards