Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Chillidill - 15 juni 2011 21:42

alltså seriöst london levererade stenhårt. london i sig var kanon. men bäst var kollegorna som jag fick möjlighet riktigt gosa in mig i. det var kanoners. älskart.


det fanns en arm att krama vid flygrädsla, en manskör ( lätt alkoholpåverkad) som sjöng i hissen när jag höll på att kissa på mig av klaustrofobi, och en himla massa villiga shoppingsugna. kan det bli bättre? att man dessutom fick lära sig en hel del gör ingenting. var grymt. kort sagt. kände mig nästan lite lätt och snygg ( trots att jag faktiskt fick en del finnar av den snubbiga luften) . idealiserar faktiskt inte det minsta  (bortsett från smärre detaljer som inte alls spelar ngn roll i det stora hela). kort sagt så värt. (a)


skriver lite längre och mer ingående när jag har ork. är faktiskt galet slut just nu.






Skapa flashcards