Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Chillidill - 8 juni 2011 21:22

har varit så sjukt mkt sista tiden. har haft 6 lediga dagar. och på dom har vi klämt in student i uppis ( hittade faktiskt en gammal burgare i bilen sen dess. dvs en vecka gammal), en annan dags studentfirande i ingbo, släktingshäng, läderlopp, triathlon, ( skitjobbigt att titta på i värmen. stackars mig), och mer släktingsmys på beachen med lite bad. vi har badat satan här i vår egen pool som tuffade upp till 25 grader, inte illa. kort sagt så himla många sköna dagar i solen har det blivit.


resnerverna inför london börjar även infinna sig. inte lika skönt. drar ju på sön vid 4. hoppas hoppas verkligen inte grannen har fest då. kommer inte vara en bra kombo. tror dock att det kan vara så illa. aja, ingen idé att panika över det nu. väntar tills på lör.


skolavslutning för kidsen på fre. och nästan mer att göra för oss/mig när man har schemabrytande aktiviteter. men summasummering så har jag verkligen trivts med mina nya arbetskompisar. har många många fina. älskart.


kastar in lite random bilder sen helgen. puss på er.

  på väg till studenten. vi är suddiga. och jag ser ut som ett miffo. aja. men jag är med på ett kort iaf.



 

inviger flytvästen. urstolt. och har klotat och slagit i plytet därav såret/n/  i ansiktet.


      självvald outfit inför läderloppet. n har nu gått från att vara en riktigt pojkflicka som bara kört med spindelmannen till att ÄLSKAR rosa. jahapp. bara att gilla läget. och söt är hon ju.



  picknick på beachen i gassande sol. kusinbarnet badade. det gjorde jag med. alltså fötterna. palla inte mer. men kidsen gjorde det. strongt. och storkussen var underbar som vanligt och hängde med ut.

  

l

Ovido - Quiz & Flashcards