Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Chillidill - 15 maj 2011 19:20

dagis


  kung vid grillen



 

vackra underbara hanna



  mat på g. hamburgare.


en helt annan styrelse med helt andra intressen


 

efter styrelsemötet och fika med tillbehör. kaka ibland och vissa körde kaffe med annat tillbehör.


  

say no more...

Av Chillidill - 15 maj 2011 18:28

det har sett helt galet hemskt ut på sista tiden härhemma. rent ångestframkallande. men om man inte tittar och kisar lite har det gått att ignorera, iaf nästan.


Men idag tog jag tag i det värsta. dammsög undervåningen (4 rum), struntade i lillans rum, och våttorkade. hua vad trist. men nu är det gjort. men känns satans meningslöst när lillan sen springer in med sandiga skor direkt efteråt. aja.


sen åt vi lite hälsosamma nudlar, på begäran av ungen, och sen brassade vi till valbo. ett par joggingdojs och ett par foppa inhandlades till lillan. jag fick ett par vardagsfina skor, och ett par foppisar jag också. det är mitt första par, och det värker i själen att nu äga ett par så fula "skor". alltså det är så sjukt avtändande att jag panikar. och mina är syrenlila, allt för att matcha Ns skor. på hennes begäran alltså. aja


efter det handlade vi byxor till lillan. highwater, 2  trekvartsleggings och ett par långa leggings. alla i olika nyanser av rosa. jag har aldrig förespråkat rosa. när hon va rliten hade hon en himla massa brunt, och stora pojkjeans, hatade dom stuprörssmala och tunna jeansen med larviga broderier som fanns på tjejavdelningen. sen fick hon en hello kittyperiod när hon själv fick välja. och sen blev det spindelmannen för fulla muggar. men nu ska allt vara rosa. konstigt det där. och köper jag en bralla som är grön, då har hon inte den. så hon måste väl få bestämma själv vad hon vill ha. aja.


själv fick jag en tunika, ett par jeansshorts, ett par haremsvariantshighwatermjukisbralla (sköna iaf), en bh, ett par trekvartsleggings som var alldeles för långa, blev nästan vanlig längd på mig. aja.


effektiv shopping, sen åt vi glass. N tog en slush i alla smaker, och jag tog en mjukglass. årets första men inte sista. men det gick kanon att åka iväg, och lillan var helt enkelt bäst idag. älsk.....


nu laddar jag för att se sveriges nederlag i vmfinalen. hoppas gör man ju alltid, men nä tror inte påt. men intressant ska det bli.


   

Dålig bildkvalité. men men, you get the picture.

Av Chillidill - 15 maj 2011 18:28

det har sett helt galet hemskt ut på sista tiden härhemma. rent ångestframkallande. men om man inte tittar och kisar lite har det gått att ignorera, iaf nästan.


Men idag tog jag tag i det värsta. dammsög undervåningen (4 rum), struntade i lillans rum, och våttorkade. hua vad trist. men nu är det gjort. men känns satans meningslöst när lillan sen springer in med sandiga skor direkt efteråt. aja.


sen åt vi lite hälsosamma nudlar, på begäran av ungen, och sen brassade vi till valbo. ett par joggingdojs och ett par foppa inhandlades till lillan. jag fick ett par vardagsfina skor, och ett par foppisar jag också. det är mitt första par, och det värker i själen att nu äga ett par så fula "skor". alltså det är så sjukt avtändande att jag panikar. och mina är syrenlila, allt för att matcha Ns skor. på hennes begäran alltså. aja


efter det handlade vi byxor till lillan. highwater, 2  trekvartsleggings och ett par långa leggings. alla i olika nyanser av rosa. jag har aldrig förespråkat rosa. när hon va rliten hade hon en himla massa brunt, och stora pojkjeans, hatade dom stuprörssmala och tunna jeansen med larviga broderier som fanns på tjejavdelningen. sen fick hon en hello kittyperiod när hon själv fick välja. och sen blev det spindelmannen för fulla muggar. men nu ska allt vara rosa. konstigt det där. och köper jag en bralla som är grön, då har hon inte den. så hon måste väl få bestämma själv vad hon vill ha. aja.


själv fick jag en tunika, ett par jeansshorts, ett par haremsvariantshighwatermjukisbralla (sköna iaf), en bh, ett par trekvartsleggings som var alldeles för långa, blev nästan vanlig längd på mig. aja.


effektiv shopping, sen åt vi glass. N tog en slush i alla smaker, och jag tog en mjukglass. årets första men inte sista. men det gick kanon att åka iväg, och lillan var helt enkelt bäst idag. älsk.....


nu laddar jag för att se sveriges nederlag i vmfinalen. hoppas gör man ju alltid, men nä tror inte påt. men intressant ska det bli.


   

Dålig bildkvalité. men men, you get the picture.

Ovido - Quiz & Flashcards