Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Chillidill - 11 maj 2011 22:20

med titlar som nu tar vi dom och den underbara erotiska titeln den glider in så har sverige verkligen profilerat sig i hockeylåtssammanhang. kan väl erkänna att jag aldrig hört ngt annat lags hockeylåtar. men att se thomas rundkvist försöka slå klubban i takt, känns underbart. kolla även in den efterföljande intervjun. det är kvalité det. att nick borgen drar av den glider in 1995 på scen med hockeylandslaget. en ung challe berglund kan man se. page på killar var fanken inte snyggt. så är det bara.


kass ljudkvalité men väl värt att se. och ja, i feel good. you knoe that i would now.




Av Chillidill - 11 maj 2011 20:54


att inte veta grejer gör mig galen. är man ett planeringsfreak så funkar det inte riktigt i min skalle. jag kan ha tokkaos runt omkring mig, men om m ska åka och handla skriver jag exakt vilken sorts röda äpplen han ska köpa, och hur många. blir inte nöjd om han kommer hem med färre eller fel sort. det leder till att jag 100/98 är den som handlar mat. detsamma gäller alla produkter som har med hemmet att göra.


det är därför jag inte riktigt kan gilla läget ju nu. jag kan inte styra vad som ska hända, inte heller andras känslor eller hur de agerar. hatart.


men ändå så mkt annat som är positivt. så det vinner liksom. nya bekantskaper på jobbet gör att det känns riktigt roligt att jobba. en gammal bekantskap på jobbet, som har stärkts de senaste åren betyder hur mkt som helst. men ändå det är som ett obehagligt skav i kroppen. men är glad att jag faktiskt är en positiv jäkel. jag grejart. lätt. men det stör att jag inte kan kontrollera allt. surt.






Av Chillidill - 11 maj 2011 20:54


att inte veta grejer gör mig galen. är man ett planeringsfreak så funkar det inte riktigt i min skalle. jag kan ha tokkaos runt omkring mig, men om m ska åka och handla skriver jag exakt vilken sorts röda äpplen han ska köpa, och hur många. blir inte nöjd om han kommer hem med färre eller fel sort. det leder till att jag 100/98 är den som handlar mat. detsamma gäller alla produkter som har med hemmet att göra.


det är därför jag inte riktigt kan gilla läget ju nu. jag kan inte styra vad som ska hända, inte heller andras känslor eller hur de agerar. hatart.


men ändå så mkt annat som är positivt. så det vinner liksom. nya bekantskaper på jobbet gör att det känns riktigt roligt att jobba. en gammal bekantskap på jobbet, som har stärkts de senaste åren betyder hur mkt som helst. men ändå det är som ett obehagligt skav i kroppen. men är glad att jag faktiskt är en positiv jäkel. jag grejart. lätt. men det stör att jag inte kan kontrollera allt. surt.






Skapa flashcards