Alla inlägg den 29 april 2011

Av Chillidill - 29 april 2011 18:29

vad gjorde jag när jag var 25?


Jag tror jag hade långt hår. jag bodde i en stor tvåa i sala. jag hade två katter som hette nippon (han finns fortfarande och är världens sötaste) och kosovo (kallad kossan). hon finns däremot inte längre. jag hade en knallgul soffa som var skittung, jag var nog ganska smal. jag hade en hel del flätor och var ganska het tyckte jag nog. lääääängesen alltså.


jag var gift, men maken hade dragit till kosovo på en mission så jag levde upp hans pengar och drack en satans massa latte på café hela dagarna. jag levde lyxhustru i svenssontappning och gjorde just ingenting och tror inte att jag brydde mig så mkt heller.


jag kollade på Friends på TV om och om igen. och det var mest en massa hemmafester med folk som var väldigt sköna. vinet var gott och humöret på topp. men ändå inte riktigt bra. cubanska cigarrer var gott. och min bästa bästis blev med barn och fick en supergullig unge. den sötaste unge jag sett, och jag insåg väl att det kanske var möjligt att jag skulle vilja ha barn en dag.


malin och jag började umgås på rikt efter att ha umgåtts i samma krets bra länge. det var nice.


levde lite singelliv fast jag var gift, eftersom maken var borta. konstigt äktenskap. fanns många anledningar till att det inte höll. det var en anledning.

hängde så klart med innersta en hel del, särskilt med martin. blev en del festande i jordbro, g:a uppis och flurran. och världen snurrade på.  martn och jag var på invigningen av flurran och jag tappade bort fyrisån. dagen efter lyfte vi kylskåp på returen och mådde illa på åhlens och chinarestaurang. 


vill jag bli 25 igen? näääääää..... är så satans mkt smartare, snyggare och bättre nu.



älskar denna låt 




Ovido - Quiz & Flashcards