Alla inlägg den 8 april 2011

Av Chillidill - 8 april 2011 21:35

1. jag namnger alla mina katter efter länder. (china, kosovo, nippon, eesti)


2. hatar vanilj.


3. min pappa köpte en saxofon när jag gick i mellanstadiet, och han spelade så satans illa att min mamma fick migrän. och han spelade alltid. och blev aldrig bättre. men 3 saxofoner han han köpa på sig innan han själv insåg att det lät förjädrigt.


4. min familj har ägt en skoterfirma.


5. har varit förlovad 2 gånger, och gift 2 med tre olika karlar.


6. älskar doftljus.


7. drömmer om att skriva ner min memoarer. vill bli författare när jag blir stor.


8. tycker om att brodera, helt korsstygn är galet avkopplande, om det inte blir fel såklart.


9. drar loss hårstrån från kroppen, typ överallt. hatar hår på fel ställen.


10. har opererat naveln för navelbråck.


11. har bott på 9 olika ställen ( ej inneboende, utan ställen jag betalt hyra för) sedan jag flyttade hemifrån.


12. tycker om att shoppa online, kasta i massor i varukorgen, för att sen när jag kommer till kassan, avbryta köpet. gör så minst 2 ggr i veckan.


13. aldrig varit så här sjuk som jag är nu så länge, satans lunginflammation


14. fortfarande har julgardinerna uppsatta i köket ( 8 april, kan vara ett rekord)


15. byter handdukar på toaletten varannan dag.


16. älskar desperate housewives.


17. är så galet ostrukturerad att jag blir rädd för mig själv. kan fixa tvärkaos i en välstädad garderob på en vecka.


18. är väldigt snäll. men kan bli så förbannat elak när jag upplever mig sårad.


19. gråter till känslomässigt skit ( extreme home makeover )på TV när jag är  på väg att bli sjuk ( slår aldrig fel, blir sjuk inom en två dagars period)


20. är manisk när det gäller rengöringsmedel. har blivit mkt bättre nu. men brukade ha minst 2 olika rengöringsmedel för olika saker. blev fan nästintill euforisk när jag fick se ett nytt rengöringsmedel på reklam ( två ugnsrengöringar, två badrumsrengöringar etc).


Ovido - Quiz & Flashcards