Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

fuldag

Av Chillidill - 17 februari 2011 21:09

idag var jag lite fulare än vanligt. kände mig lite täppt, glömde nässpray. blev sur. byxorna var för pösiga. toppen ful. bläää. fula... kaffet var lite blaskigt ( kunde öka styrkan, men kände mer för att gnälla lite i smyg för mig själv). blääää. med andra ord. gömde mig och min fulhet vid mitt skrivbord. tyckte synd om de andra så fick sen min hemska gestalt idag. lagade mat med lillan. var lite för otålig, orkade inte riktigt vara en supermamma. tror dock hon var nöjd, men inte jag. tränade och försökte verkligen köra järnet. men tyckte jag var seg. tränade så svetten rann, men kände liksom ändå inte att jag dög idag. tyckte dessutom att jag verkade aningens mjukare idag, och kärlekshantagen verkade svälla i den stora spegeln. så vad ska jag ha för kläder imorg. har ju inget. inga kläder alls. bara fula fula saker.  värdo. ska köpa vin imorg. då känner man sig alltid lite snyggare.


( alltså så illa är det nog inte. tror inte jag har varit exakt så ful. men jeansen satt hemskt. )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards