Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Chillidill - 14 februari 2011 19:53

hade bakat en chokladkaka i kärlekens tecken som jag bjussade min arbetslag på idag. men den stod lite för länge i ugnen, den skulle blivit mer kladdig. men jag hoppas de uppskattade gesten. tyckte själv att den var helt ok.


hämtade ut hostmedicin till ungen så hon korkade i sig två olika sorters innan hon gick och la sig. inatt hostade hon järnet, så hon blev trött tidigt idag.


sjäv försökte jag uppbringa lite kraft till att träna hemma. gick halvbra, så jag får va nöjd med ett miniminipass idag. inte riktigt hundra än. blir hostig och får ont i halsen när jag står och pratar hela dagarna.


fick sushi serverad hemma idag. gud så gott det. tröttnar aldrig. kanon. men tyvärr kom jag på att jag glömt att avboka tiden till läkaren som n hade idag. fan, gissar på att det kostar MINST 200 kr för ingenting. surt. blir galen på sånt.


imorg. blir det sen dag, slutar 21. funderade på att försöka våldgästa ngn kompis och sova över, men inget kickar rumpa som min egna säng. vill snoosa lite på livets mening också även om det lilla livet sover. älskar henne galet mkt.


olika former av kärlek


amerikansk soulkärlek



dödlig kärlek. vansinnigt morbid sång, men kan ändå inte bli vackrare än så här.




kärlek a´la winnerbäck




bittert, olle



amerikansk fosterlandskärlek i svensk punktolkning ( har sjungit en eller ett antal gånger i en ranstaera )




östtysk kärlek. en av mina all time favoriter. hatar saxofonsolot dock. saxsolon borde vara förbjudna.


Skapa flashcards