Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

nej men ska man ta och skaffa sig en sån hära? eller en sån hära?

Av Chillidill - 9 februari 2011 21:17

 


riktigt sugen på att tatuera en stjärna på handleden. dock inte ifylld som denna en liknande. och lillans namn. men var? hackade inte på taggtrådstrenden, mkt tacksam för det. och inte heller tribetrenden. och änner väl att stjärna mkt väl kan bli en tröttsam trend. men ändå. fint. och ungens namn vill jag ha. men var?




det här måste vara den totala motsatsen till sexig klädsel. kan inte finnas en vettig människa som går igång på denna. men fanken va skön den ser ut. ungen har ju en plyschpyjamas som är en overall. och den får man nästintill slita av henne på helgerna ( vardagar är hon trött att hon inte orkar med att göra motstånd), för hon ÄLSKAR den. kanske dags att testa.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Skapa flashcards