Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

betraktar omvärlden och hissar

Av Chillidill - 9 februari 2011 20:30

  • jag är såååååå uppenbarligen äldre än 20 nu. FAN. jag tycker inte vampyrkillen i twilightserie är supersexig. inte heller blir jag impad av barnrumpan jakes magmusklar ( eller jo, faktum att han ser ut så, kanske. men kan säga att det inte väcker ngn gnuttaste form av begär bortsett från att jag kan låna lite muskler av honom. det enda jag ser är ett gäng ungar som är väldigt avklädda och vita.  nej, vill ha män på menyn.  vet inte ens om jag orkar kolla klart på filmen.
  • längtar lite efter att få träna imorg. är inte helt kry. så latmasken i mig vill egentligen skita it. och mina lovehandles bönar och ber om sin existensiella rättighet.
  • har en himla massa bra människor i min omgivning. vilken lyx.
  • martin åldershetsar mig. satan vad taskigt. han vet ju att jag är känslig för sånt. är inte redo för grått hår och hängtuttar.
  • köpte granny smithäpplen idag. längtar efter den sötsura smaken.

dagens hiss:

Sveriges mästerkock. börjar bli mätt på matlagningsprogram, MEN Sveriges mästerkock är riktigt bra. blir lite lycklig.


dagens diss:

vädret. sjukt trött på kyla. trodde att det äntligen var dags att tina upp nu. men satan heller. -13- igen. nu börjar det bli olidligt, dags för FN att steppa in och lösa den här skiten. lackar ur.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards