Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Chillidill - 7 februari 2011 18:16

olle ljungström. älsk på honom. han är full av dekadens och som han själv uttryckte det under en konsert jag var på " jag har fan knullat mig igenom kändisSverige". japp där satt den. han gillade inte agneta sjödin som sexpartner outade han. jahapp. men han är genialisk som låtskrivare och textförfattare. så äre. han som person? hmmm. men kreativ är han.


har tillbringat dagen sittande på rumpan. mkt. gör ont. har blivit debriefad. bra? ja det känns bra. jobbigt? som fan. enough said? yes.


sen blev det utbildning på em. intressant. och tankeväckande. ska även få utbilda mig lite mer i ämnet. ska bli riktigt roligt.


lagar just nu en köttfärssås med pasta. mt rödvin blev det i såsen. hittade en slatt i skafferiet. sånt ska inte förgås.


fick det här i brevlådan:


  


hercules -  är beställd till lillan. diggar den ste,hårt själv.

fucking åmål- en nutida klassiker med underbart soundtrack. har den skivan, och boken som är skriven i manusform. kult.

flickan från ovan - en film som ska vara riktigt bra. men pallar inte den riktigt än. men ser framemot den.

smash - ett av herngrens tidiga verk som jag älskade som yngre. undrar om den fortfarande håller.

work out film, krånglig titel ngnting -garanterad viktminskning efter 10 ggr. my ass. men det är ju värt ett försök.


och så här kan man också sitta och titta på TV:


     


kasta ur alla dockor och dockkläder, och hoppa i backen själv. och sätt dig 20 cm från 42 tummaren. klart.

Ovido - Quiz & Flashcards