Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Chillidill - 6 februari 2011 17:43

Lördag:

dagens visit:

 hemma hos b-ströms. har inte hälsat på pappa sen han blev sjuk. han verkade må helt ok, efter omständigheterna. skönt.

Dagens träningspass:

livets mening var däremot pest och pina. beteende sig som en jävulsunge. gapade och skrek, och det slutade att jag fick släpa/ bära henne från torget till bilen. 30 meter skrikande unge. borde vara en olympisk gren. Har träningsvärk i armarna idag. 


Dagens inköp:

  • 2 par byxor till lillan
  • 1 tröja. allt i plysch, det ska visst vara mjukt.
  • 2 nya läppglans. känner mig som en helt ny människa. och det är så skönt att känna mig så ytlig, och lycklig över en sån lite grej. guldigt. efter så mkt jobbigt de senaste dagarna. köpte inga svindyra. hatar lancomés skit. dyra pengar för inget vettig. är ju dessutom addict. köpte ett på hm, men det var bara skit. blev mellanklass pris nu
  • 1 foundation - har inte riktigt varit nöjd med min nuvarande.
  • 1 ansiktskräm. torr som fnöske. behövde bättre grejer.
  • 1 hudlotion. se ovan
  • 1 svindyr pincett till maken. han gillar visst inte när jag snor hans grejer. ne ne.
  • då får han en ny då.
  • 1 nagellack, wondernails. vårigt pastellrosa. gillart.

Bästa låten på mello:

Swingfly. Me and my drum groovade hårt.


söndag

Dagens träning:

tränade imorse med tea. jobbigt satan. har ont i halsen och är förkyld, kanske inte det smartaste, men kände att jag måste iväg.

Dagens pyssel:

 idag har jag även förberett en present till en vän. men den blev inte riktigt som den skulle utseendemässigt, men det blir nog gott ändå hoppas jag. 

Dagens klipp:

I Våla av en av daniellas kompisar. det blev bra. frissan var barnvakt till en liten unge som hon hade i klipprummet, där även en kompis till henne var för att styra upp ungen. ovanligt, men gick ju det med. bra blev det iallafall.  kan nu borsta ur håret. grymt.

Dagens idiot:

SD politikern som tog sig en liten snefylla typ. pucko. så går det när man är ett låtsasparti och inte ens har kompetenta personer till att fylla riksdagsplatserna som andra idioter sett till att de ska få. du får man kasta in en 22-åring som tokar sig lite. grattis, SD.


Dagens insikt:

Har sagt det, säger det igen. saknar så mkt från mitt förra jobb. MEN jag gillar faktiskt verkligen mitt nya jobb. och mina kollegor, ser en enorm empatiförmåga och handlingkraft hos dessa människor. i kriser så svetsas man samman. och jag gillart. stort.



Kommande vecka:

mån:debriefing på jobbet , lär mig bli entrepenör (stavas det så?). tjejkväll

tis träning

onsdag: tjejkväll

tors träning

fre: trött liten hög hållandes ett glas vin i handen och tittandes på På spåret.

lör:  träffa en utvald kusse? mello

sön: träning


Ovido - Quiz & Flashcards